Як це відбувається дрифтинг

дрифтинг
Розглянемо фізичну сторону явища. Зчеплення покришок з дорогою тим вище, чим сильніше навантаження на вісь. Відповідно, гальмування в повороті, що навантажує передню вісь, змушує автомобіль «повертати активніше». Таким чином, перша фаза входження в занос – це гальмування в повороті передніми колесами для створення значного відцентрового прискорення. Гальмування не повинно викликати втрату зчеплення передніх коліс з дорогою. Під час цієї фази задні колеса мають дуже мале зчеплення з дорогою, і будь-який імпульс, що порушує це зчеплення, викличе занос, який буде тим більше, чим більшим буде відцентрове прискорення в повороті.

Є різні способи порушити зчеплення задніх коліс з дорогою. Багато любителів дріфтингу використовують для цієї мети ручне гальмо. Цей спосіб широко використовується в автокросі для подолання щодо низькошвидкісних поворотів і для розворотів. Для початківця дріфтера це найкращий спосіб ввести машину в занос без високих швидкостей.

Більш складний спосіб – входження в занос на швидкості під дією отклоняющего моменту відцентрової сили. У цьому випадку задні колеса зриваються в занесення під дією відцентрової сили при повороті – у разі, якщо водій правильно розподілив навантаження на осі. Цей спосіб використовується в ралійних перегонах, коли водій вводить автомобіль в поворот на високій швидкості так, щоб за допомогою занесення надати йому направлення на вихід з повороту. Дуже часто автомобіль починає бічне ковзання ще навіть до входу в поворот. А іноді автомобіль починає «підвертати» в протилежну сторону, і тільки потім починається різкий вхід в поворот. Це робиться для того, щоб вийшов більший кут заносу. У цьому випадку кермо перекладається з боку в бік, для того, щоб порушити зчеплення задніх коліс з дорогою. Цей спосіб вимагає великих швидкостей і високої точності в управлінні, так як водій повинен коригувати кути повороту керма і розподіл навантаження по осях в дуже швидкому темпі. При цьому, чим більше буде коефіцієнт зчеплення дорожнього покриття з гумою покришок, тим більше раптовими і різкими будуть реакції автомобіля на великих швидкостях. Крім того, в заметі на шорсткою покритті автомобіль швидко втрачає швидкість, не кажучи вже про знос покришок. У цьому причина того, що великі кути заносу не використовуються в шосейних гонках, і взагалі в будь-яких гонках по асфальтовому покриттю. Однак, перерозподіл навантажень і занос завжди залишаються ефективними інструментами управління автомобілем, що дозволяють повністю розкрити його потенціал.

Сертификация лекарств Wwwsviyashru wwwsviayshru Сертификация лекарств Продажа автомобилей на..

1 коментар

  1. Денис коментує:

    Трудно научится красиво дрейфовать

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *